Ερωτική πράξη σε μαγνητικό τομογράφο (video)
Κατηγορία : Κόσμος / Ημερομηνία Δημοσίευσης : 2014-09-22 16:25:00

Πως φαίνεται ένα ζευγάρι την ώρα που κάνει σεξ «από μέσα»; Είναι δυνατόν να αποτυπωθούν τα όργανα του ανθρωπίνου σώματος την στιγμή της ερωτικής πράξης;

Ένα βίντεο που ανέβηκε στο διαδίκτυο αποδεικνύει πως κάτι τέτοιο είναι εφικτό όσο και συναρπαστικό, καθώς καταγράφει εικόνες που δεν έχουμε ξαναδεί!

Στο εκπληκτικό βίντεο απεικονίζονται τα εσωτερικά όργανα ενός ζευγαριού, όπως τα καταγράφει ένας μαγνητικός τομογράφος την στιγμή που φιλιούνται, που χαϊδεύει ο ένας τον άλλον ή που κάνουν σεξ.

Ο τομογράφος καταγράφει με ακρίβεια τις αναπνοές του ζευγαριού, τις κινήσεις των πνευμόνων και κάθε εσωτερικού οργάνου τους, από τη στιγμή που το ζευγάρι ανταλλάσσει ένα «γαλλικό» φιλί μέχρι την πλήρη συνουσία.

«Η λήψη εικόνων μαγνητικού συντονισμού (MRI) των αρσενικών και θηλυκών γεννητικών οργάνων κατά τη συνουσία είναι εφικτή και συμβάλλει στην κατανόηση της ανατομίας» σημειώνει η ομάδα των επιστημόνων που έκανε την καταγραφή στο επιστημονικό περιοδικό British Medical Journal και δηλώνουν ότι σκοπός τους ήταν: «να μάθουμε αν η λήψη εικόνων των αρσενικών και θηλυκών γεννητικών οργάνων κατά τη διάρκεια της συνουσίας είναι εφικτή, και αν οι αντιλήψεις για την ανατομία κατά της διάρκεια της σεξουαλικής επαφής, και κατά τον ερεθισμό της γυναίκας, βασίζονται σε υποθέσεις ή δεδομένα».

Στον μαγνητικό τομογράφο δημιουργούνται κινούμενες εικόνες με τη βοήθεια ισχυρών μαγνητικών πεδίων που αλληλεπιδρούν με τα πρωτόνια μέσα στο σώμα μας. Επειδή τα μαγνητικά πεδία δεν έχουν βλαβερή επίδραση στα όργανα του σώματός μας, μπορούν να ληφθούν πάρα πολλές λήψεις που επεξεργάζονται μετά ως animation.